Atentie, Google iti urmareste afacerea!
Google vrea clienti multumiti.
Google vrea clienti multumiti.
Se pare ca "mai nou" google s-a decis sa rezolve problema.. Reclama pozitiva sau negativa..tot reclama e! Si lucreaza la un "algoritm" cum se pricepe mai bine sa automatizeze detectarea sentimentelor, mai precis opiniilor pozitive sau negative ale celor care scriu pe bloguri si in ziare despre anumite produse sau servicii cu sistemul de analiza a sentimentelor (Large-Scale Sentiment Analysis for News and Blogs) .
Suna ciudat si este ciudat dar.. ce nu poate face GooGle?
Scopul este ca google, atunci cand stabileste rankurile in motorul de cautare, sa poata deosebi articolele pozitive (care sustin alte pagini online) de cele review-urile negative si clasarea sa se faca ca atare - in functie de plusuri si minusuri.
Din punctul meu de vedere e foarte greu de realizat "cu precizie" dar in mare se poate lucra pe tema, mai ales ca initiativa vine din partea google.
Vestea buna e ca cei ce vor sa fie in top trebuie sa isi multumeasca clientii!
speram ca aceasta masura sa avantajeze clientii si sa ii avertizeze pe cei ce nu ofera servicii de cea mai buna calitate.
RăspundețiȘtergere